آموزش پیج زدن اینستاگرام 2023-07-04

0 تا 100 آموزش اصولی راه اندازی پیج اینستاگرام رایگان

شاید براتون پیش بیاد که از یک پست خیلی خوشتون بیاد و دوست داشته باشین اون رو با فالوورهاتون به اشتراک بذارین. اینستاگرام این امکان رو گذاشته تا با افزودن پست دیگران به استوری خودتون، محتواهای دیگران رو بازنشر کنین. اگه دوست دارین از نحوه‌ی انجام این کار اطلاع پیدا کنین، مقاله‌ی استوری کردن پست دیگران می‌تونه راهنمای خوبی براتون باشه. اگر به بخش دایرکت اینستاگرام سری زده باشید، متوجه می‌شوید که یک علامت میکروفون کوچک در پایین صفحه وجود دارد. این علامت مربوط به ارسال ویس یا همان پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام است.

اگر از متن عادی استفاده می‌کنید، فونت‌ها و اندازه‌های متن را تغییر دهید تا باعث جلب توجه بیشتری شوند. ساعات و روزهای مختلف را بررسی کنید تا ببینید آیا زمان خاصی برای فعالیت مخاطبانتان وجود دارد یا خیر. در پایان تمامی این مراحل، ‌حال نوبت به تکمیل پروفایل شما می‌رسد که با انتخاب هریک از آن‌ها مرحله به مرحله پیش روید. در پایان این مراحل می‌توانید اطلاعات خود را در این صفحه ببینید و در صورت عدم صحیح بودن آن‌ها را ویرایش کنید. اپلیکیشن اینستاگرام را از فروشگاه اپل برای دستگاه‌های iOS، از فروشگاه گوگل پلی برای دستگاه‌های اندروید، یا از فروشگاه مایکروسافت برای دستگاه‌های ویندوز دانلود کنید.

اما گزینه دوم continue and without syncing contacts اگر بر روی این گزینه کلیک کنید دیگر اینستاگرام اجازه دسترسی به مخاطبین شما و بررسی آنها ندارد. به همین دلیل تصمیم گرقتین در این مقاله از های کارن آموزش ساخت پیج در اینستاگرام را به شما یاد بدهیم. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا به صورت قدم به قدم ساخت پیج در اینستاگرام را یاد بگیرید. تنها فرقی که دارد فقط در ظاهر وفرم ثبت نام است.پس شما با یادگیری روش ساخت پیج با اپلیکیشن اینستاگرام میتوانید در وبسایت اینستاگرام هم به راحتی ثبت نام کنید.

برای ساخت اکانت جدید اینستاگرام با کامپیوتر باید وارد سایت اینستاگرام به نشانی شوید. برای اینکار می‌توانید از مرورگر کامپیوتر، لپ‌تاپ و یا حتی موبایل خودتان استفاده کنید. پس برای این که پست‌های اینستاگرام شما برای افراد بیشتری نمایش داده شود و به آن‌ها ترافیک طبیعی بالاتری هدایت کنید، باید لینک مستقیم پست‌های خود را در سایر پلتفرم‌ها و وب‌سایت‌ها قرار دهید. بیو، متن مهمی است که اطلاعات بیشتری درباره شما به موتورهای جستجو می‌دهد. پس سعی کنید در این قسمت از کلمات کلیدی و جملات خاص استفاده کنید تا کاربران با زمینه کاری شما آشنا شوند. این ابزار به شما کمک می کند تا داده های آماری مربوط به استوری ها، پست ها و فالوورهایتان را مشاهده نمایید.

برای این منظور تنها کافی است مراحل زیر را مو به مو دنبال کرده و طبق تصاویر گزینه های مربوطه را انتخاب کنید. با ساخت پیج کاری در اینستاگرام این امکان برای شما فراهم می شود تا دکمه های تماس مانند تماس بگیرید، ایمیل بفرستید یا مسیریابی را به پروفایل خود اضافه کنید. این امر ارتباط مستقیم با مشتریان را برای شما ساده تر خواهد کرد. اگر هدف شما یاد گرفتن اینستا در حد یک کاربر عادی است، با مطالعه‌ی این مطلب در کمتر از نیم ساعت می توانید تمامی مفاهیم و اصطلاحات اینستاگرامی را یاد بگیرید.

این اطلاعات به شما کمک می‌کند محتواهایی متناسب با این رنج سنی تولید کرده و طبق نیازهای مخاطبان باشد. در ابتدا برای شروع کار خود و ایجاد پیج باید پیج رقبا و کسب‌وکارهای مشابه خود را به‌صورت کامل بررسی کنید و ببینید که در چه وضعیتی قرار دارند. شما با بررسی عکس پروفایل، نحوه بایو نویسی، های‌لایت‌ها، کاور پست‌ها، نحوه کپشن‌نویسی و … باید تمام ایرادات را درآورید و سعی کنید که شما از آن‌ها بهتر شوید. به دنبال حساب‌هایی باشید که دنبال‌کنندگانی مشابه یا کمی بیشتر از شما دارند تا از همکاری دوجانبه سودمند اطمینان حاصل کنید. با همکاری می‌توانید حساب‌های یکدیگر را تبلیغ، محتوای جذاب ایجاد و برند خود را به مخاطبان معرفی کنید. ضریب نفوذ اینترنت در ایران به بیش از 94 درصد رسیده و این یعنی از هر 100 ایرانی 94 نفر به طریقی به شبکه اینترنت دسترسی دارند.

پس از تعیین هدف، استراتژی‌های درآمدزایی مانند فروش مستقیم، تبلیغات، همکاری با سایر برندها و در کل برنامه‌ی بازاریابی خود را مشخص کنید. برای مثال شما می توانید مخاطبانتان که در اینستاگرام پیج دارند را دنبال کنید. با انجام صحیح تمام نکات به درستی می توانید به راحتی ساخت یک پیج جدید را شروع کنید و از امکاناتی که در این برنامه وجود دارد به خوبی استفاده کنید. همچنین سعی کنید از چالش های تِرندی که در ریلز های اینستاگرام و تیک تاک در حال برگزاری است برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده کنید. این چالش ها با توجه به اینکه معروف شده هستند کمک می کنند تا صفحه شما از لحاظ آمار بازدید و فالوور شرایط خوبی را تجربه کند.

اما فراموش نکنید که همه چیز بستگی به تداوم و کار هر روزه شما دارد. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ اینستاگرام مانند توییتر مبتنی بر هشتگ است و استفاده از هشتگ‌های مناسب در زمان درست می‌تواند کشف پست‌های شما را آسان تر کند. به طور طبیعی، همیشه باید قبل از استفاده از برچسب، معنای آن را دوباره بررسی کنید و مطمئن شوید که فقط از برچسب هایی استفاده می کنید که با هویت برند شما مطابقت دارند. برای ایجاد یک حساب کاربری، روی ” ثبت نام” ضربه بزنید و آدرس ایمیل کسب و کار خود را وارد کنید. اگر قبلاً یک حساب تجاری یا شخصی در فیس بوک دارید که می‌خواهید به آن متصل شوید، می‌توانید روی «ثبت نام با یک حساب فیس بوک» ضربه بزنید. الگوریتم‌های اینستاگرام روز به روز در حال پیشرفت هستند و فعالیت‌های هر پیج را آنالیز کرده و پیج‌های حرفه‌ای و آماتور را در دسته بندی جدا قرار می‌دهند.

در پایان، مراحل آموزش راه‌اندازی پیج اینستاگرام، ابزاری قدرتمند برای ایجاد حضور آنلاین قوی و برقراری ارتباط با مخاطبان شما است. با دنبال کردن مراحلی که در این مسیر آموزشی طی کردیم، شما به راحتی می‌توانید از این پلتفرم برای ارتقاء کسب‌وکار، برند شخصی یا پروژه خود بهره‌برداری کنید. همچنین، موجب شناخت بهتر مخاطبان خود، تعاملات بیشتر و افزایش رشد اجتماعی خواهید شد. به یاد داشته باشید که با انتشار محتواهای جذاب، هویت برند و تعامل فعال با دنیای وسیع اینستاگرام خود را تضمین خواهید کرد. این تنها شروع ماجراست، بنابراین همیشه در حال یادگیری و به‌روزرسانی باشید و با توجه به نیازها و اهداف خود، استراتژی‌های مناسب را اجرا کنید.

ثبت کردن ایمیل و شماره تلفن برای اکانت اینستاگرام با تغییر آن هیچ تفاوتی ندارد. تنظیم یک شماره تلفن و ایمیل قابل دسترس بر روی اکانت اینستاگرام باعث می‌شود تا کاربران هنگام فراموش کردن رمز خود یا هک شدن حسابشان، راحت تر بتوانند نسبت به بازگردانی آن اقدام کنند. همچنین برای امنیت هرچه بیشتر اکانت اینستاگرامتان، بهتر است حتما برای حساب خود یک ایمیل و شماره‌ی مطمئن و قابل دسترس ثبت کنید. برای اینکه با اینستاگرام آشنا شویم، لازم است ابتدا برای خود یک پیج بسازیم. برای این کار ابتدا لازم است اپلیکیشن اینستا را از گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. حساب کاربری personal حالت پیشفرض و استاندارد هر فرد در اینستاگرام محسوب میشوند.

راه‌هایی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید شانس دیده ‌شدن پیج اینستاگرام خود را در گوگل افزایش دهید.تا انتها با ما همراه باشید. قابلیت دسته بندی در اکانت های بیزینسی اینستاگرام اجازه می دهد تا شما دسته بندی کسب و کارتان را در پروفایل اکانت خود نشان دهید؛ بنابراین کاربران به راحتی نوع فعالیت شما را شناسایی می کنند. بر اساس تغییرات اینستاگرام پیج ها به سه دسته تقسیم بندی میشوند که هر کدام میتوانند ویژگی ها و کاربرد های خودشان را داشته باشند. بنابراین اگر حساب کاربری از حالت شخصی ارتقا دهید هر یک از این مدل‌ها میتوانند اهداف و قابلیت های مختص به خودشان را داشته باشند. پس بهتر است شباهت ها و تفاورت های هر یک از حساب های کاربری را یاد بگیرید و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله  آموزش اکسپلور اینستاگرام را بخوانید و یا از مشاوره اینستاگرام آقای دیجیتال استفاده کنید. بله، شما می‌توانید نام کاربری پیج اینستاگرام خود را از طریق تنظیمات تغییر دهید. البته توجه داشته باشید هر بار که نام کاربری را تغییر می‌دهید تا یک ماه نمی‌توانید آن را عوض کنید. بعد از اتمام ساخت پیج ، از داخل ایمیلتان ،ایمیلی که وارد کردین را تایید کنید. تمامی مواردی که در بالا برای شما گفته شده است در زمان ساختن پیج جدید در برنامه اینستاگرام و جذب کردن دنبال کننده برای صفحه تان باید از آن ها استفاده کنید.

در هنگام ساخت پیج اینستاگرام جدید باید به قسمت کامنت ها توجه کرد و زمانی را برای جواب به کامنت ها در نظر گرفت. قبل از شروع آموزش و یادگیری نحوه ایجاد و ساخت اکانت جدید در اینستاگرام، بد نیست که ابتدا کمی با نکات و روش‌های مختلف ثبت نام در اینستاگرام آشنا شویم. به جرات می‌توان گفت اینستاگرام جزو برترین و پرطرفدارترین اپلیکیشن های موجود در ایران و دنیاست.

این آمارها به شما کمک می‌کنند تا استراتژی بازاریابی خود را بهینه‌سازی کنید. همچنین، امکان افزودن اطلاعات تماس به صفحه بیزینسی اینستاگرام، این امکان را می‌دهد تا مخاطبانتان بتوانند با شما در ارتباط باشند و اطلاعات بیشتری درباره کسب و کار شما بدست آورند. این امر اعتماد مخاطبان را به شما افزایش داده و باعث ارتقاء ارتباط مشتری می‌شود. انتشار محتوای با کیفیت در مراحل آموزش راه ‌اندازی پیج اینستاگرام برای رشد و موفقیت در این پلتفرم بسیار اهمیت دارد.

به طور مثال شما میتوانید از دسته بندی های این اکانت تبلیغات، رستوران، خرید و فروش و … را انتخاب کنید. بنابراین بسیاری از کسب و کارهای شما در اینستاگرام را میتوان در دسته حساب‌های کاری قرار داد. نصب اینستاگرام و ساخت یک صفحه در این برنامه کار بسیار راحتی است ولی راه اندازی اصولی یک پیج اینستاگرام کار بسیار سخت و دشواری بوده و باید نکات بسیار زیادی را برای داشتن یک پیج اصولی رعایت کرد. در ادامه در ده گام به صورت مرحله به مرحله به شما آموزش میدهم که چه گونه باید یک پیج را ایجاد نمایید. راستی اگه شما هم جزء اون دسته آدم هایی هستین که هنوز بیزینس ندارین پیشنهاد میکنم اول مقاله اگر کسب و کار ندارید، لطفا پیج نزنید! در ادامه آموزش راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر تا صد، نکات مهمی درباره فعالیت در اینستاگرام توضیح داده شده است.

این امکانیست که برای کسب و کار های دارای سایت همچون یک برگ برنده است. شما تنها با داشتن بیش از فالور می توانید از این قابلیت استفاده کنید. برای تغییر پیج اینستاگرام به حالت Creator Account، ابتدا وارد تنظیمات حساب خود شوید. در مراحل بعدی، مشخصات خود را وارد کرده و پیج خود را به حالت کریتور تغییر دهید. در ابتدا و قبل از هر کاری، لازم است یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید. برای این منظور، شما باید به طریق معمولی بر روی اینستاگرام ثبت نام کنید.

این جریان ورود کسب و کارهای آنلاین باعث شد تا اینستاگرام در آپدیت‌های مختلفی، ویژگی‌های کاربردی به کاربران ارائه دهد و همچنین یک فضای رقابتی برای آن‌ها درست کند. اما چه کسی پیروز رقابت خواهد بود؟ تنها جواب ممکن این است که، کسانی که پیج اینستاگرام حرفه ای داشته باشند می‌توانند در این فضا رشد کنند. اما بهتر است خصوصیات یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام را با هم بررسی کنیم.

محتوای تولید شده باید مخاطب پسند باشد و قبل از تولید محتوا بایستی استراتژی و برنامه‌ریزی خاصی برای آن داشته باشید، زیرا که تولید محتوا بدو داشتن استراتژی به زودی شکست خواهد خورد. راه اندازی پیج کاری اینستاگرام می تواند ایده فوق العاده برای بسیاری از مشاغل باشد. در دنیای که کسب و کار ها به سمت مجازی شدن حرکت می کند و بازار کسب وکار آنلاین بیش از هر زمان دیگر داغ شده شده است، اینستاگرام یکی از بهترین بستر های موجود برای این کار می باشد. در مقاله اصول و مراحل راه اندازی کسب و کار اینترنتی در اینستاگرام به طور کامل به بررسی صفر تا صد شروع کار در اینستاگرام پرداختیم. بدون شک برای وارد شدن به این عرصه ساختن بیزینس اکانت یا پیج کاری اینستاگرام جز اولین قدم ها می باشد.

اگر پیج شما در حالت شخصی است، برای تبدیل به حالت کسب‌وکاری (Business Account) وارد تنظیمات پیج خود شوید. سپس در بخش “حساب” گزینه “تغییر به حساب حرفه‌ای” را انتخاب کنید. در مراحل بعدی، مشخصات کسب‌وکار خود را وارد کرده و پیج خود را به یک حساب کسب‌وکاری تبدیل کنید. به عنوان مثال، تعداد زیادی از افراد 25 تا 34 ساله به عنوان اصلی‌ترین مخاطبان تبلیغات در اینستاگرام شناخته می‌شوند.

برای این که بتوانید یک پیج اینستاگرام که بازدید بسیار بالایی دارد، داشته باشید بایستی از همان ابتدا تمامی نکات را به شکل اصولی طی نمایید. تمامی مواردی که در بالا گفته شد باید یک به یک برای آن ها برنامه ریزی کنید و هدف بگذارید و نسبت به برنامه و هدف خود در مسیر راه اندازی پیج اقدام کنید. دگردیسی، نخستین پلتفرم آموزش آنلاین دیجیتال مارکتینگ در ایران است که با هدف ایجاد مرجعی کامل از آموزش‌های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و حوزه‌های مرتبط ایجاد شده است. ما تلاش می‌کنیم تا بستری ایجاد کنیم که افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی، بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های باکیفیت، به‌روز و کاربردی، زندگی شخصی و شغلی خود را متحول کنند.

سرمایه‌ی بزرگ فرامهام؛ رضایت مشتریان و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی است. علاوه بر استفاده از هشتگ‌ها، می‌توانید موقعیت مکانی خود را بر روی پست‌ها و استوری‌ها تگ کنید تا آنها را قابل شناسایی کنید. می توانید شهری را که در آن هستید یا محلی را که فیلم یا عکس گرفته‌اید تگ کنید.

خدمات طراحی انواع سایت با 6 ماه پشتیبانی فنی و عقد قرارداد رسمی با قیمت منصفانه  توسط تیم خدمات طراحی سایت کسب وکار سبز انجام می شود. در ابتدا باید بدانید که در اینستاگرام بطور عمده دو نوع مخاطب وجود دارد، همین ابتدا ببنید هدف شما چیست ؟  و نقش کدام یک از دو نوع مخاظب را قصد دارید بازی کنید. در این روش پیج شما به‌صورت ناگهانی در موبایل افراد باز می‌شود و بازدید پیج خیلی زیاد افزایش پیدا می‌کند. در این حالت بر اساس ویو استوری یا ایمپرشن پست این کار انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله تعداد هشتگ های مورد استفاده در اینستاگرام رو مطالعه کنید. پیج‌هایی که تازه شروع کردن به‌هیچ‌عنوان از هشتگ استفاده نکنند و بهتر است که بعد از اینکه تعداد فالوور از یک حدی بیشتر شد شروع کنند به‌قرار دادن هشتگ آن هم نهایتاً تا 5 عدد.

اگر شما هم جزو این دو دسته از افراد هستید، بهتر است قید ساختن یک پیج حرفه‌ای اینستاگرام را بزنید. بهتر است بدانید که موفقیت در اینستاگرام به چند فاکتور وابسته است که برقراری تعامل در صدر آن‌ها قرار دارد. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر؛ کسب‌وکارها می‌توانند جلسات پرسش و پاسخ، مصاحبه، نمایش محصولات، آموزش‌ها و به اشتراک گذاشتن بینش‌های صنعت را در جلسات لایو اینستاگرام برگزار کنند. این نوع تعامل بی‌درنگ به دنبال کنندگان این امکان را می‌دهد که سؤال بپرسند، بازخورد ارائه دهند و احساس کنند بیشتر با برند ارتباط دارند. با پرداختن به علایق و نگرانی های مخاطبان خود، می توانید اعتماد و وفاداری ایجاد کنید که به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش فالوورها شود. راه اندازی پیج اینستاگرام از صفر به شما کمک می‌کند تا راحتتر در کسب و کارتان موفق شوید.

برخی کاربران دست به تغییر username خود می زنند که برای انجام دادن این کار باید به بخش change username مراجعه کنند. برای شما صفحه ای نمایش داده می شود که باید شما گزینه Sing up را انتخاب کنید تا صفحه دیگر برایتان باز شود، در این صفحه باید گزینه phone number sign را انتخاب کنید. در ادامه برای ورود به برنامه بر روی آرم اینستاگرام ضربه بزنید تا وارد برنامه شوید. برای عملی کردن این موارد میتوانید از ادمین اینستاگرام هم مشورت بگیرید و یا همکاری داشته باشید.

یکی دیگر از آیتم‌های قابل تامل در ساخت پیج حرفه‌ای اینستاگرام، بیوگرافی پیج کاری است. در این قسمت شما مجاز هستید با به کار بردن 150 کاراکتر، کسب و کار خود را به بازدیدکنندگان پیج خود معرفی کنید. بنابراین بایستی به صورت خلاصه و خیلی حرفه‌ای، اطلاعات تقریبا کاملی در مورد کسب و کار، سابقه فعالیت برند، دستاوردهای شرکت در طی فعالیت و خدمات یا محصول منحصر به فرد برندتان، به کاربران ارائه دهید. همانطور که می‌دانید دو سطر اول بیوگرافی، بیشترین تاثیر را بر روی مخاطبان می‌گذارد. پس قبل از نوشتن بیو پیج اینستاگرام حرفه ای، ابتدا به صورت خیلی دقیق اطلاعات شرکت خود را بررسی نمایید، تا بتوانید به بهترین نحو کسب و کار خود را معرفی کنید.

بهتر است برای راه اندازی پیج اینستاگرام موارد را به‌خوبی انجام دهید تا در طول مسیر کمتر با موانع متفاوت روبه‌رو شوید. برنامه‌ریزی برای صفحه اینستاگرام یا هر بیزینس دیگری شمارا چندین قدم جلو می‌برد و دغدغه فکری شما کمتر می‌شود. خب مسلما اگر این روش کار ساز واقع می‌شد، دیگر نیازی به روی کار آمدن ادمین‌های اینستاگرام و ربات‌ها برای پیشرفت سریع در اینستاگرام بی‌معنی بود. خب داستان از آنجایی شروع شد که خیل عظیمی از کسب و کارها برای بیشتر دیده شدن و افزایش نرخ فروش خود، به اینستاگرام هجوم آوردند.

برای مطالعه مقاله های بیشتر به وبلاگ ای مهدیار و برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات دیجیتال مارکتینگ و کسب و کار آنلاین به وبسایت ای مهدیار مراجعه نمایید. تنها حساب کاربری که قابلیت شخصی سازی کردن و یا private کردن را دارد حساب های Personal هستند. بنابراین اگر دوست دارید پیجتان را قفل کنید و به هرکسی اجازه بازدید از آن را ندهید باید پیجتان روی این حالت قرار بگیرد. از قاب‌های هایلایت برای دسته‌بندی استوری‌های مهم خود استفاده کنید.

به این ترتیب در صورتی که در ورود به اینستاگرام با مشکل رو به رو شوید، به کمک شماره تلفن همراه معرفی شده و یا از طریق ایمیل‌تان، قادر به بازیابی اکانت اینستاگرام خود خواهید بود. برای افزایش شانس دیده‌ شدن پیج اینستاگرام در گوگل از کلمات کلیدی مرتبط در بیوگرافی، کپشن‌ها و هشتگ‌ها استفاده کنید. افزایش نمایش پیج شما در نتایج جستجو سبب می‌‎شود  تا مخاطبان بیشتری به پیج شما دسترسی پیدا کرده و به طور طبیعی ترافیک آن افزایش یابد. این امر به افزایش فالوورها، داشتن تعامل بیشتر و بهبود نرخ تبدیل منجر خواهد شد. یکی از دلایل این که چرا پیج اینستاگرام شما در گوگل دیده نمی‌شود، این است که اینستاگرام به طور کامل محتوای خود را در اختیار موتورهای جستجو قرار نمی‌دهد.

به علاوه می توانید هرسوالی که داشتید، رایگان بپرسید و از کارشناسان اینبو جواب بگیرید! به طور کلی حساب Creator برچسب های متفاوتی برای نمایش دادن در بایو اینستاگرام را شامل میشود. شما میتونید راز دسته های این حالت گزینه های گیمر، سرآشپز، عکاس، نویسنده و ….

خرید فالوور ارزان.خرید فالوور. خرید ویو اینستاگرام . خرید لایک اینستاگرام . خرید دایرکت انیوه . خرید پی وی pv تلگرام . خرید ربات اینستاگرام